Reprezentanții Tribunalului Arad anunță că pe durata vacanţei judecătoreşti legale, 01 iulie – 30 august 2024, stabilită prin art. 170, alin. 1, din Regulamentul de Ordine Interioară al instanţelor judecătoreşti, aprobat prin Hotărârea nr. 3243/2022 a Consiliului Superior al Magistraturii – Secţia pentru Judecători, laTribunalul Arad şi Judecătoria Arad, compartimentele care desfăşoară activităţi cu publicul, Registratura, Arhiva şi Biroul de informare şirelaţii publice vor avea program cu publicul de luni până vineri, între orele 8:30-10:30.
Preluarea actelor pentru aplicarea apostilei se va efectua de luni până vineri, la registratură, în intervalul orar 08:30 – 10:30, iar eliberarea actelor apostilate se va efectua de luni până vineri în intervalul orar 11:00- 12:00, la registratură.
Începând cu data de 02 septembrie 2024, compartimentele care desfăşoarăactivităţi cu publicul vor funcţiona după programul normal.
„Precizăm că, în perioada vacanţeijudecătoreşti vor fi judecate numai procesele pentru care legea prevede soluţionarea de urgenţăşi cu celeritate”, a declarat purtătorul de cuvânt al Tribunalului Arad, preşedintele Virgiliu Flavius Bradin.
Nici un comentariu! Adaugă tu primul.